18 Ara 2010

Vintage Peony ile İzmir Night Out

Vinty'm İzmir'e iniş yaptığından beri aklımızdaydı buluşmak,
 dün de nihayet buluştuk, buluştuk buluşmasına da tam da Night Out Shopping'e denk geldik
ben bugün zannediyordum, dünmüş :) bilsem en nadide tuvaletimi ve topuklularımı giyerdim peh!
Ben işten çıkar çıkmaz doğruca alışveriş çılgınlığının göbeğine girdik, ne var ne yok bakalım diye,
fakat kardişim bir kalabalık bir kalabalık anlatamam,
 gören de herşeyi bedava dağıtıyorlar sanar, yok böyle birşey.
şarap ikramları, kokteyller... ne ararsan var,
hatta bi ara Kryolan'ın önünden geçerken vitrinde cıbıl mankeni boyarlarken gördük,
değişik bir performanstı, izlerkerken bizi zappık zannetmesinler diye fazla durmadık  tabe :D
Az önce dayaktan çıkmış gibi bi halim var, O_o "boynu bükük bir garibimm..."
bu arada Vintage Peony'nin kırmızı elbise arayışına eşlik ettim,
yahu bir tane bile mi kırmızı elbise olmaz mağazalarda? Yılbaşı rengidir kırmızı yahu! Bırakın elbiseyi kırmızı hiçbir şey yok! vallahi tek tek dolaştık, Zara'daki fena değildi
dikkat gizli kamera var! :P

Daha sonra başka bir mağazada bulduk, ayırttık.
Yürümekten ve gezmekten beynimiz dönünce, ortamdan fazla uzak olmayan bir yerde demlenelim dedik.
Casper Mati &  Vintage Peony
o hengamede çok fazla foto çekemedik ama bu kadarı da yeter zaten diğğ mii?

12 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Maticim bu partiler bir bizim burda olmuyor niye bilemiyorum:(Sizinkini keyifle okudum daha çok resim olsaydı ve bitmeseydi keşke:)Bu arada Zara daki kırmızı elbise de benimde gözüm var.Ohh içmişsinizde keyifler yerinde:)

vintage peony dedi ki...

Gene yapalımmm, bunu saymayız matimmm >.<

Matissera dedi ki...

@Zeto'mm burada da ilk defa oluyor zaten, yakında Ankara'da da yaparlar, merak etme :)
Evet keşke daha çok çekebilseydik ama el kol dolu olunca zor oldu, neyse artık :(
Evet ben de çok bayıldım o elbiseye, ama Vintym şarap rengi başka bi elbise buldu belki onu alacak :)
yerinde valla keyifler ama gezmekten oturmaya vakit bulamadık azıcık oturduk kalktık :)

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

elbise egrcekten cok güzelmiş.
magazasının ismi nedir.
belki burda varsdır subesi
ben de boyle bir arayıs içerisindeyim.

sanki düğüne gitcez normal bir kırmızı elbıse istiyorum yav

Matissera dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN...
Fotoğrafta ki Zara,
evet normal kırmızı elbise bile yok :)

Matissera dedi ki...

@Vinty'mm evet gene yapalım, zaten buluşucaz yine hep beraber ^^

Melis Kıyıcı dedi ki...

Çok kıskandım sizi :) Bende ordaydım keşke tanışabilseydik umarım çok eğlenmişsinizdir :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

kırmızı elbise güzele benziyo :)

Matissera dedi ki...

@Melis Kıyıcı
aa evet keşke tanışabilseydik, ama İzmir'liysen sık sık yaptığımız buluşmalardan birine katılabilirsin ;)

@♥pemb€sinti♥
evet ben de onu çok beğendim :)

Burcu dedi ki...

post ile ilgisi yok...

bu fotolara bakinca diyebilirim ki sari sac harika olmus ;)

Matissera dedi ki...

@Burcu
işte buna sevindim! :))

servis dedi ki...

Paylaşımlarınıza ekip olarak destek çıkıyoruz ve begenmeye Sürmeboru olarak devam edecek.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails