17 Kas 2011

Aylar sonra...

Sanki aylar, hatta yıllar geçti de hiç yeni yazı yazmadım gibi hissettim. Halbu ki yurtta dünyada neler oldu neler, ama tekrar tekrar yazıp da, hatırlatıp da hiç can sıkmak istemiyorum, zaten hepimiz biliyoruz.

Güzel düşünelim güzel olsun, laf olsun diye demedim ama gerçekten böyle düşünen birisi olmaya çabalıyorum ve buna inanıyorum. Sürekli üzülerek, aynı kötü şeyleri tekrar tekrar düşünerek, herkesi, herşeyi eleştirerek, iyi şeyler düşünmenin, zihinde olumlu şeyler yaratmanın imkansız olduğuna inanıyorum.Sonrasında da iyi şeyler olmasını beklemenin hiç bir anlamı yok gibi geliyor bana.

Herneyse yine lafı uzatmayayım, dinlenmeceli günlerdeyim, huzurluyum,  hasta olmadığım zamanlarda enerjiğim, iyi hissediyorum.

Kendime kazak örüyorum, üşüyen, kucağıma zorla sığışıp, burnunu koltukaltıma dayayan kedime de kazak örüyorum. Gerçi onu benden çok annem örüyor :)

Co-pilot olma yolunda hızlıca ilerliyorum :) Nasıl oldu derseniz, aslında hikaye biraz uzun ama ben kısaca anlatayım;
esinspiration ve eniştem bu işlere yıllardır çok meraklı ve olayın hep içindeler.
Hatta benim de bi 10 sene önce falan rallilerde ve pist yarışlarında gözetmenlik yapmışlığım var.
Geçtiğimiz Ege rallisinde eniştem ve esinspiration yarışmışlardı.
29 Ekim Cumhuriyet bayramı dolayısıyla tekrar yarıştılar ve ben de bir arkadaşlarının 1 günlüğüne co-pilotu oldum.
Ama bundan sonra da hep onun co-pilotu olacak gibi görünüyorum, o yarıştığı sürece tabi :) İnanılmaz zevkli, adrenalin had  safhada. :)

Tekrar resim yapmaya başladım, kavuştum da diyebiliriz.Umarım devamı gelir, buraya bir kaç görsel koymak isterdim ama bu pek mümkün değil henüz, umarım bir sonraki yazımda olur :) Uzun zamandır kafamda tam olarak netleşmemiş bir konu vardı. İpucu vermek gerekirse müzikle ilgili. Hala tam olarak baştan sona netleşmedi ama bir yerden başlamam gerekiyordu zaten. Uzun süredir çalışmadığım için, hazırda gelen ilhamı geri tepmek olmazdı. :)

Saçlarımı tamamen daha koyu bir renge boyatmadan kurtarmanın bir yolunu buldum gibi, şu an gayet iyi görünüyor, e henüz fotoğraf yok tabi, beklemede kalın.Coming soon! :)

Düşündüm de hiç görselsiz yazı kupkuru geldi, hiç böyle yazmamıştım, araya bi foto sıkıştırayım dedim, Cumhuriyet Rallisinden. Bundan sonraki pilotum Özge ve  yanımda da zaten ünlü ve başarılı bir rallici Mithat Diker var ^_^

tabi tipsizlik dizboyu :S

1 yorum:

Berna B. dedi ki...

aylar sonra yeni bi blog kesfetmenın vakti bence =) join me!

http://www.bernabozkurt.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails