29 Mar 2012

Helöö

Hiç de sevmem böyle uzun aralar verdikten sonra yazmayı.
Fekat, geçerli ve güzel bir bahanem olduğunda sevebiliyorum tabiiki.

Uzunnca bir süredir yoktum, çünkü iş arama, görüşmeler, hastalık üstüne hastalık, işe başlama, işe adapte olma vs derken bir türlü fırsat bulup iki çizik atamadım, iki kelam laf edemedim. Gerçi okuyan ve yazmamı bekleyen var mı şüpheliyim ama yine de kendi kendime burda takılmayı seviyorum.

Herneyse, fotoğraf makinamız aylardır arızalı olduğu için, fotoğraf koyamıyorum şimdilik. Görselsiz de çok kuru bir post oluyor ama napalım.

İş durumları olmadan önce bloga haftalık plan yapmıştım, bi gün blonde bi gün röportaj vs diye ve uygulamaya da başlamıştım ama dediğim gibi kaldı. Neyse şimdi tekrar başlıycam inşallah. Bakalım, anca adapte oluyorum işe.

Sonunda seveceğim bir iş buldum, hem moda, hem international hem de grafik tasarım. Hepsi birleşince tadından yenmedi benim için.

Bu arada saçlarımla başım dertte yine, dipler çıktıkça koyu sarı dip boya yapıorum, ama nereye kadar? Platin dip boya yapmam mümkün değil zaten kopmuştu saçlarım hala kendine gelemedi, içimde bir ses vazgeç platin rüyadan diyor ama bir yandan da Hesi'min Kozmoz'undaki renkler aklımı başımdan alıyor, lila yapmayı düşünüyorum bu ay, ondan sonra bakıcaz artık saçların gidişat iyi değil :/

Saç demişken geçen sene, platin saçlarımın en sağlıklı halinden bi foto koyayım madem hem görselsiz kuru kuru post olmaktan çıkar :)


Böyle işte ne çok konuştum, alışkın değilim bu kadar konuşmaya,
ciao!


9 yorum:

marléne the third dedi ki...

ahaha az sonra ben de 1 haftadır taslakta beklettiğim postu göndereceğim hııık demiş burnundan düşmüş gibi olacak :D
yeni işin de hayırlı olsun öpüyorum ;)

Aphraell dedi ki...

Aşkolsun okuyan var mı demiş ya! biz neciyiz burda alooow :D Platin sana çok yakışıyor kuzum ama saçların sağlığına da dikkat etmek lazım ;) Hesinin cosmos boyaları kurtarıcı olur bak :)

aysp dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun.İnsanın istediği işi bulması her zaman mümkün değiş mecburiyetten iş olsun çamurdan olsun diyen mecbur kalan çok insan var.Sen şanslılardansın demek.:)

Matissera dedi ki...

@marlene
hahaha gönder bakem, ah ya özlemişim buraları, blog dünyasından uzak kaldım aneyy, sen de yap bi post, okuyak şöyyle keyiflen :D

@aphraell
canooww hiç olur mu elbette siz varsınız da ne biliim uzak kalınca blogdan, bi an öyle hissetttim :)
ah kuzum platin güzel ama bir d ebana sorr, evet şu hesinin boyalarla bakalım nası olacak :)

@Aycelce

Çok eteşekkür ederim, bilirim o mecburiyetten çalışmaları, çok zor ve yıpratıcı oluyor, ama insna işini sevince mesai ile zevkli geliyor :)

Matissera dedi ki...

ne çok yazım hatası yapmışım hızlı yazmaktan kusura bakmayınız arkidişler ^^

Yasemin dedi ki...

Yeni isin hayırlı olsun sevdiginbir alanda çalışmak cok güzel! bu arada bu fotoğrafta sacların gercekten cok güzel gozukuyor

pembe fiyonk dedi ki...

tatlım walla kaç gündür aklımdasın.ama dedim kesin yoğun ondan sesi solğu çıkmıyor.
öncelikle atlattığın hastalıklar için geçmiş olsun vee yeni işin hayırlı olsun canım.
platinde sana çok yakışıyor.işte bakımı bu kadar zor olmazsa di mi :/

Unknown dedi ki...

Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)
Please take a look at my blog and let me know if you wanna be fashion friends!

vintage peony dedi ki...

Hep yaz sen anacım, okuruz evelallah, ezik miyiz lan :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails