23 Kas 2009

diy- kiky bir pazar günü daha bitti kii

Bir pazar gününü daha geride bıraktıkkk.. hayırlısı olsun, yarın işbaşı, bu arada biriktirdiğim kiky ler var onları da ilerleyen vakitlerde paylaşacağım. Arayı çok uzatmak istemiyorum ama çok da saçmalamak istemiyorum buralarda. Heryerde saçmaladığım yetmiyomuş gibin :) Okan Bayülden tv de, izlemeden yapamıyorum, iyi ki 3 gün 3 gece yaptı programı ve konuları durumları ayırdı medya zıplamaca..hedehödö diye iyi oldu. Herşey birbirine karışmıyo.
Bu hafta bayram haftası, tatil haftası, alışveriş haftası, fekatt lakin benim için aynı zamanda da işkence haftası, ne eti ne de kemiği seviyorum huh..kurban eti hele hiiiç gelemiyorum..napiyim çocukluktan işte , en yakın arkadaşım karagözü canllı canlı gözüm önünde...neyse işte öyle oluyo..şekli ete benzemeyen etleri gayett güzel yiyorum ama; köfte, sucuk, mucuk..arada bi proteinimi alıyorum yanii..yanlış anlaşılmasın, vegeterianımsı değilim ;) herşeyi de yerim hmh bir tek o sulu sulu etler görmiim duymiim yeter..ammann iyi ki o eski kurban bayramı manzaraları yok artık içim daha bi kötü oluyodu. herneyse hepinize boll yıldızlı haftalar diliyorummm *

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails