24 Kas 2009

acil kurtarma!



Bir platin sarı saç hayranı olarak, saçlarımı eninde sonunda platin sarı yapıp yapıp yupranunca da tekrarr kendi rengine boyatıyorum, böyle bir kısırdöngü içinde geçiyor zaman.. bir kaç ay önce tekrar platin olayım dedim, bu sefer beklediğim gibi olmadı, saçlarım çokkk yupprandu hem de nasıl! üstelik çok kötü turuncu gibi birşey oldu, sarının yanından bile geçmiyordu. ben de küllü bişiler boyadım rengi biraz normale dönsün diye. Öyle de 1 ay idare edip yine kahverengi yaptımm..Bu arada da yıpranmış saçlar için bakım ürünleri araştırdım tabii harıl harıl. Ve bir ürün keşfettim "Schwarzkopf Professional BONACURE Hairtherapy Repair Rescue". Acil saç kurtarıcı :)) tam benlik dedim. Bu ürünün şampuanı, bakım kürü, yıpranmış saç uçları için kırık uç önleyici vs.. birçok ürünü var. Yıpranmış, rengi açılmış, röfleli saçlar için yazıyor.Sonuç; Esnek, sağlıklı, güçlü ve parlak saçlarla uzun süreli kalıcı güzellik :) gittigidiyordan çok uygun fiyata hemen sipariş verdim..Üçüncü kullanışımda gözlerime inanamadım, saçlarım resmen kendine geldi. Eğer benim gibi yıpranmış saçlardan püskül püskül lastik saçlardan şikayetçi olan varsa bu ürün saçları resmen eski haline geri getiriyor, saçlarım parıl parıl oldu hala inanamıyorum herkesslere tavsiye ederim. Bu ürünü keşfetmeme neden olan kişi de İstanbul'da ün salmış bir kuaför İlker Yavrutürk . İlk onun sitesinde görmüştüm. Aynı zamanda böyle dürüst ve işini seven bir insanı da tanımış oldum. Bence böyle bir kuaför, böyle bir insan heryerde olmalı..:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails