20 Oca 2010

Alp'imin yorumları!

Blogumdaki yorumları düzenlerken sevgili minnoşummm fıstığım 5 yaşındaki Alp' im, canım ablamın esoşumun bitanesi de kucağımdaydı. " Napıyosunnn? " dedi. Yorumları düzenliyorum dedim. "hmm yorum ne demeeekk?" dedi. Ben de ehemmm kem kümm..bi sn Alp şu yorumu onayliim anlatıcam dedimm. "ne demekkk ne demekk?" dedi. Bir şey hakkında fikrini söylemek dedim. Sonra örnekler vererek açıkladım iyice sindirdi tatloşumm.. Blogumdaki Artwork of the day lere yorum yaptırdım...ve şu halimle bile gülmekten kırdı geçirdi beni..evet çocukların hayal güçleri sonsuzz..tekrar anladımm..sevimli tatloşumm..
Buyrun bakalım Alpimin yorumları...


Artwork of the day 7 : " kendim, arkadaşlarımla karda kardan adam yapıyorum".




Artwork of the day6: " balinanın üstünde hissediyorum".




Artwork of the day3
resim1: "robot yaptırıom".


resim2: "beynim patlamış".



3. resim: "yoga yapıyorum".

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails