3 Oca 2010

new year! yılbaşıı!

Evet görüşmeyeli nasılsınız bakalım? Ben de iyiyim teşekkürler ;)
Görüşmeyeli çok fazla birşey yapmadım, Yılbaşını ise evde ailemle geçirdim, başta evde yemek yer sonra çıkarıs belki diye düşünmüştük açıkçası ama ev ortamı o kadar rahat geldi ki çıkamadık doğrusu..yılbaşında ilk cupcake denememi yaptım, krema sıkma torbası olmadığı için evdeki şeffaf poşetlere koyup bıçakla delerek sıktım kremalarını , çok da değişik durdu denemelisiniz ! :) 12 den sonra ablamla bol bol dansettik,sonra onlara gittik biralar çerezler derken 3-4 gibi yattık sanırım, ertesi gün ablamın resim eskizlerinden birini seçtik ve yeni resmine başladı! nihayet! şşt sana diorum esinspiration huvv! ayrıca ablam için de blogspot tan blog adresi aldık, blog listeme ekledim bile;) blogunda roman yazmaya başladı, bence süper olucek merakla bekliyorum bir sonraki kaydını :) Artık sözün yerini görüntüler alsın lütfen..! buyrun bakalım fotolara..

buda yılbaşı videomm :D

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails