18 Oca 2012

Sanat Röportaj / Mehmet Dere!

En sonunda ilk söyleşiyi yayınlayabiliyorum, 
bir takım teknik aksaklıklardan ve tasarımı baştan aşağıya değiştirmemden dolayı yayınlamam biraz geç oldu.
Mehmet, üniversitede atölye arkadaşımdı. Kendisini ilk olarak Dali bıyıklarıyla tanıdım :)
Çizim konusundaki gelişmelerini de en yakından takip etme fırsatım oldu. Mezun olacağımız zaman artık kendini aşmış bir hale gelmişti. Gün geçtikçe daha iyi fikirler ve işler üretmeye başladı, entelektüel açıdan da kendini çoğu kişiden çok daha fazla sebatla, azimle geliştirdi, bu açıdan onu buradan da takdir etmek istiyorum. 
Bir çok sergiye katıldı ve kişisel sergi açtı. İşlerini sergileyebileceği, çalışmalarını yürütebileceği ve pek çok kişinin de sanatla dillendirmek istediklerini sergileyebileceği, şehirle ve insanla doğrudan bağlantılı bir konumda olan küçük bir mekan/stüdyo kurdu. "49A" 
49A daha önce babasına ait olan bir tekel bayisi dükkanıymış. Burada sergilenen işler, caddeye ve durmayan trafiğiyle bakışa ve meraka 24 saat açık.
Mehmet'in işlerini  49A blogundan takip edebilirsiniz.
Daha fazlasını internet üzerinden yaptığım bu küçük söyleşiyle birazdan okuyacaksınız. 
Umarım zevkle, sıkılmadan okursunuz, fikir ve önerilerinize de her zaman açığım :)




7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok keyifli olmuş Maticim.. Merakla beklediğimize değdi.. Devamını da aynı merakla bekliyor olacağım..
Ayrıca bizi bir gün mutlaka 49A'ya götür diyorum :D Dün niye açmadık ki bu mevzuyu hiç? Hayret!

Matissera dedi ki...

@GUTU
beğenmene çok sevindim Gutu'cum. Devamı da gelecek, bir çok farklı alandan insanlarla küçük söyleşilerim olacak.
49A'ya ben de hiç gitmedim biliyo musun? :) Çalışırken hiçbirşeyi takip edemedim. Ben giderken haber veririm beraber gideriz, harika olur.
Dün o kadar çok konuşulacak şey vardı ki, fırsat olmamış demekki. O yüzden buluşmalarımza çok ara vermeyelim bir daha :)

kutupayusu dedi ki...

49A yı takip ediyordum ..bu röportaj üzerine ballı kaymak olmuş ...

Matissera dedi ki...

@kutupayusu
aa öyle mi? çok sevindim o zaman :)

Meral Erdoğan dedi ki...

harikasin matis'im... love <3

piano piano bacaksiz dedi ki...

oncelikle selam diyorum maticim asli ben sonunda seni buldum.. fotografcilik gibi yogun bir meslekte bunlara zaman ayiramaman cok uzucu cunku ben anlatim tarzina bayildim.. okurken hic sıkılmadim..
49A yi sayende kesfetmekten mutlu oldum.. en yakin zamanda gorusmek uzere :)

Matissera dedi ki...

@Meral Erdoğan
Tişkür ederimm Meral'imm >.<

@piano piano bacaksiz
selammm ya senin nickin ne kadar güzel! o filmi çok severdim :))
Nihayet beni çok yoran ve beni asıl mesleğim olan sanattan, resimden uzaklaştıran o stüdyodan ayrıldım artık freelance çalışıorum, o yüzden daha sık yazıcam ^_^ Birilerine yeni birşeyler kazandırdıysam ne mutlu bana, ama devamı gelecek, görüşmek üzere! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails