4 Oca 2012

Yeni yıl, ilk yazı vs.. bitmeyen hazırlıklar

Selam!
Yeni bir yıla daha giriş yaptık, ben pek farketmedim henüz ama yeni yılın yenilikler getireceğini ve bu sene de 
hayatımda bir çok alanda değişiklikler yapacağını geçen yılların tecrübesinden dolayı biliyorum. 

Hiçbirşeyin değişmediği bir yıl daha görmedim.

 Pek birşey değişmedi dediğim zaman geriye dönüp baktığımda aslında ne 
kadar çok şeyin değiştiğini, yitirdiklerimi, getirdiklerini görebiliyorum.

Bunların en başında en önemlisi ve benim 
için en hayırlısı olan konu da işi bırakmam oldu. (Ananemin vefatı ise en üzücü olanı; daha fazla açmak istemiyorum bu konuyu, çünkü üzülüyorum.)

Şimdi daha serbest bir şekilde düşünebiliyor ve yeteneklerime göre hareket etmeye çabalıyorum en azından.

 Herneyse umarım güzel şeyler olur bu sene.

Bir kaç post önce bahsettiğim, tanıdığım yetenekli arkadaşlarımla olan röportaj kıvamında sohbetlerin
 hazırlıkları devam ediyor unuttum sanmayın diye bir görüneyim istedim.
Siz okurken sıkılmayın aksine eğlenin diye de elimden geleni yapmaya çalışıyorum, aslında röportaj konusunda baya bir acemiyim. Röportaj yapmak hiç de kolay bir iş değilmiş bunu da anlamış oldum.
Röportaj kıvamındaki sohbetlerimi yayınlarken , kuru kuru düz bir yazı olsun istemedim farklı bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama çok da sabırsız biri olduğum için bir an önce bitsin de yayınlayayım istiyorum. 
Ama tabiiki bitmedi, ben yine de size bir kuple, bir kesit göstereyim istedim.
Ciao!

2 yorum:

darkolivee dedi ki...

canım benim, aslında hiç değişmedik gibi geliyor ama, o kadar çok şey değişiyorki 1 yılda, hiç farkında olmadan hayat karmaşası içinde bitip gidiyor günler, bi sabah bi akşam arası yok :((

röportajlarını merak ve heyecanla bekliyorum tatlı kız...

sevgiler...

zeys dedi ki...

merak ıle beklıorum cnm roprtjlarııı optum :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails