2 Ara 2009

bayram sonu sıkıcı günler..

Bayram biteliii bakıyım hm tam bir gün olmuş, tüm bloglarda bunun sıkıntısını dile getirmişler, evet bayram bitti tatil bitti. Bu üzücü bir şey. Ama bu kadar çok çalışmasaydık tatilin ne anlamı kalacaktı ki değil mi? :D -polyanna dan inciler..-
Herneyse bayramda Forum BOrnova'ya gittim,alışveriş yaptım; çünkü bayram öncesinde mümkün olabilecek her an çalıştım, öncesi sonrası bu hep böyle de neyse. Bu yüzden ancak bayramda (tatil=boşluk) bi aralık bulabildim. Ve kendime soğuk havaları sıcak geçirtebilecek cinsten yeni ciciler aldım. Çok da hesaplı bir alışveriş oldu. Bir sonraki kayıtta fotoğrafları da eklerim. Bu arada kıyafet postlarım da var eski yeni...onları da yayınlıycam çok yakında. Öyle işte biraz üşengeç bir insanım ve psikolojime göre herşey değişebiliyor..(daha önce söylemiştim di mii?:) o yüzden şöyle bir hafta kadar yazamadım, üzgünüm :( Ama çok yakında tekrar görüşücez...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails