19 Ara 2009

Colorful shoes! cicci ayakkabılar :))

Böyle şirine ayakkabılardan bende istiyorum lütfen! İstanbul' un gözünü seveyim ya ! ahhh ahh. yetti vallahi, ya pılımı pırtımı toparlayıp geleceğim artık alacağım bunlardan ya da eve kapanıp şu haftalardır aklımda olan bez babetlerimi çizgiromanlarla kaplama diy-kiky mi yapacağım! ay birşeyler yapmam lazım fena oluyorum yahu! Böyle şirine şeylerden giymek çoh mu bana hm ? sorarım size baylar bayanlarr ?! :( Buyrun bakalım CICCI COCCO görsel şölene..mucuh mucuhh..












3 yorum:

Siu dedi ki...

çok cici bunlarr!!

Matissera dedi ki...

evett :)) cicci cocco yu 2-3 sene önce trensetter da duymuştum bi kız tasarlıyo, şimdi cassette butikte satılıomuş, keşke istanbul'da olsam dedirtti :)

Sena dedi ki...

alttan 2. resimdeki ayakkabilar cooook güzeeeel.
tabiki cok degil hatta sen de ben de giyeym =P
cok sevmistim ben onlari

http://senawantmorefashion.blogspot.com/

xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails