20 Ara 2009

T-shirt nakış! diy-kiky projesi

Moralim çok iyi değil bugün ama dünden beri bu photoshopsuz, dar kapasiteli, yaşlı bilg.da (işyerinde 2sn.de yapabileceğim kadar basit şeyi) 3-5 fotoğrafı yanyana koyma çabalarım ve debelenmelerim nihayet picasa ile sonuca ulaştığı için biraz olsun moral buldum ve bir an önce yayınlamak istedim.
Bu t-shirt nakış olayının hikayesini de anlatayım, üzerindeki tasarımlar henüz okurken baskı resim dersi için yaptığım kolaj çalışmalarıydı. Sonra t-shirt üzerine de çok güzel duracağını düşündüm ve boyamak istedim. Bir şeye heveslendiysem hemen o an yapmak isterim, sabredemem ve o anda da kumaş boyası vs yoktu elimde bi milyoncudan aldığım iplik kutusunu gördüm ve yaptığım kolajdaki renklerin tıpatıp aynısı olduğu için nakış yapmaya karar verdim. Hem uzun sürüyor hem de elastik olmayan t-shirte yapılması gerekiyor, benim gibi sabırsızca yapmamamınızı tavsiye ederim.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Zupper! :)

Adsız dedi ki...

muhteşem..

street angel dedi ki...

Great look..love the boots.

Doorstepping dedi ki...

Çok iyi olmuş! Peki nakış yapmadan önce çizimini t-shirt'e nasıl aktardın?

Matissera dedi ki...

Önce kolajımı aydıngere geçirdim, sonra hemen hemen tshirt ebatında bir mukavvaya tshirtü geçirdim, aydıngeri yerleştirdim ve aydıngerin üstünden asetat kalemle geçtim.Defalarca üzerinden geçince asetat inceldi ve kalem tshirte geçti. En son asetatı kaldırıp çizime baka baka son rötuşları yaptım.Hatta böyle mi kalsın acaba bile demiştim siyah beyaz çok etkili görünüyordu ;)

Unknown dedi ki...

şimdi ne alaka diceksin internette fotoğraf birleştirme programı arıyordum karşıma sen çıktın iyi ki de çıkmışsın bayıldım bloguna :) :)

http://fashionwithmelis.blogspot.com

Matissera dedi ki...

aa teşekkür ederim ^_^
ama ben nası çıktım ya, ne diye çıktım acaba merak ettim heheh :) photoshop konusunda sormak istediğin şeyler olursa mail atabilirsin bütün işim photoshop çünkü ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails